fredag den 13. december 2013

3. og sidste indlæg i denne omgang:

 Som nogen ved så har jeg lige fejret en rund fødselsdag og i den anledning var der kagedyst, der var i alt 7 kager, men I får bare lige et billede af min egen, der var med kakaobunde, chokolademousse og hindbærmousse:

 Præmierne til kagedysten havde jeg lavet, det er graveret glas, øverst ser i Freyas præmier, 2x2 små lysestager til fyrfadslys

nederst ser i min mors vase/hurricane
 Min grønne kjole i nervøs velour, med min corsage ud over, her er til til hedensk sommerlejr i juli :)
 Lige pt arbejder jeg i dragons lair og i den forbindelse har jeg fået endnu en hobby, øverst ser i 2 dværge, min (til venstre) er levende og Freyas (til højre) er en udød... det er warhammerfigurer...

Herunder ser i så et tårn fra en stor borg jeg har været med til at male, det er drybrussed hvis det siger jer noget :)
 Her har I så de første glas jeg graverede i forbindelse med årets kreative messe i Fredericia, turkis glas med roser, som jeg lavede på messen og grønne glas med liljer, som jeg har lavet herhjemme. Maskinen har jeg været så heldig at kunne låne af min far :)
 En anden ting jeg er kommet godt i gang med er broderi, her har I et par af mine arbejder, det på gult stof er blevet til en bæltetaske, og det på gråt stof er en af 2 lommer der sidder på mit forklæde, jeg ved ikke lige hvor det billede er blevet af ;)

slut for i dag, jeg skal prøve at opdatere lidt oftere i fremtiden.... men jeg lover ikke noget!

Ingen kommentarer: