tirsdag den 4. november 2014

Et travlt år, lige lidt flere billeder! (4 indlæg i dag!)

Her har I så nogle af de nyere ting jeg har haft gang i, nogle ting er færdige andre er ikke, noget er småtteri der skal blive til mere andet er engangsting.

På årets kreative dage i Frediericia fik jeg prøvet at arbejde med Poscatuscher, det er den fedeste opfindelse siden giftfri maling! det er maling i en tusch! det er nemt at lave detajler som f.esk. på mit lille nuttede maleri med et native american medecine wheel, altså et medicinhjul som indianernes shamaner og medicinfolk bruger. og ja de tuscher ER kommet på ønskesedlen :)

kreative dage messen bød også på en masse indkøbsmuligheder, og jeg fik købt mig en stor og en lille ring til at lave et medicinhjul eller 2. her er den store ring, der har fået et kryds af bomuldsgarn og de 4 farver rundt på hjulet er også bomuldsgarn. De 4 farver symboliserer (ud over årstider og vinde/retninger) de 4 grundlæggende racer på jord, de sorte, hvide, søde og gule, den blå farve i midten (fordi vi jo ikke har racen Navii) er for at fuldende farverne, med de 5 farver kan man nemlig blande alle andre (sådan ca.)

en natsværmer i et lille glas, det så faktisk ikke er graveret på (endnu)

mit nye billede til min blog, det er et manilamærke, med sådan noget embossing på, jeg har fundet noget glimmer og en god limstift, så kan jeg vist lave noget der ligner lidt, uden kogeplader og dyre indkøb :P

hmm sidste år var det der qiulling jo bare noget papirpjat, eller noget.... nu skulle jeg så hjælpe min niece på 7 med at lave en blomst og kunne ikke helt hitte ud af det, men det går jo ikke! så nu har jeg indtil videre lavet 2 blomster og en rundt fri fantasidims!
På messen købte jeg også en bog om træskæring og en om nålebinding. jeg har noget rådyrskind jeg skal arbejde lidt med, bl.a. til mit medicinhjul. spjældvævning og patchwork står der også på programmet... f.eks. er jeg i gang med den helt store planlægning af min udgave af et Dear Jane tæppe, mere om det når arbejdet begynder at tage form :D på gensyn (forhåbentligt lidt oftere i fremtiden) nyd mine billeder gør brug af mine idéer, men sælg dem ikke som dine egne.

Kram
Lisa

Ingen kommentarer: